SKRIVET: 2009-04-12, kl 20:57:04 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

skumma grejer som händer

Har blivit jättetäppt i näsan nu. Har jag varit i flera dagar dock.

Blev en promenad på eftermiddagen också. Bäst att passa på när det är fint väder :)

Åt kvällsmat vid 7 och nu känner jag mig jättehungrig. Ska äta nåt strax tänkte jag. Så vill jag ha glass men all glass är ju så klart slut och jag orkar inte sticka och handla.. uff. I-landsproblem deluxe :P

Ibland känns det som det gör ont över låren i någon minut. Så hade jag fast värre när jag hade mensvärk och så vet jag att vissa har när dom har ägglossning. Skumma grejer med kvinnorna.


Ingela

Nästäppan fixar du med koksaltlösning som finns att köpa på apoteket. Toppen mot graviditetsnästäppa! :)



PUBLICERAT: 2009-04-13, 09:34:08 | URL: http://www.busbebis.se/wordpress

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: