SKRIVET: 2009-04-07, kl 09:44:45 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ledig

Blev visst ledig idag. V är sjuk, stackarn :/
Och jag hade gärna åkt idag också kan jag säga. *n3rd* :P

Men istället ska jag till mamilainen och baka. Först ska vi baka matbröd och medans det jäser blir det något som liknar mums mums :)
Jag ville ha en "havrekaka med nougat uppe på" men hon hittade inte receptet. Mamma bakade kakor förra veckan, som hon hade i mazarinformar. Innehöll dumle & på var det nobless. Farligt gott kan jag meddela! =)
När jag är borta har Daniel sagt att han ska städa. Det händer ganska ofta att han passar på när jag är borta. Tro nu inte att jag aldrig städar för det gör jag, men det är ju alltid skönt att komma hem till ett fint och rent hem :D

Nu ska jag göra mig klar för ett möte som börjar om en stund.. sen ska jag agera bagarmästare!
Tror jag måste ha en isglass först bara =)
Dom börjar ta slut... attans...


Ingela

Du har ögonen öppna. :)

Jag var nog för trött imorse, på fredag är dom ju lediga.. :D



PUBLICERAT: 2009-04-07, 14:28:16 | URL: http://www.busbebis.se/wordpress

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: