SKRIVET: 2009-04-21, kl 18:40:42 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Klossens dag

Idag har vi sett Klossen :)))))
Söta söta pyret som växer i MIN mage! Det var full fart där inne så det gick inte att få en bild på hela Klossen. Fick bli flera bilder. H*n tog undan huvudet, satte en hand i vägen osv osv hehe. Fick 6 bilder med oss hem :D
+ 1 dag blev det bara också. Men enligt uträknaren på FL så är det 146 dagar kvar ändå så jag behöver inte ändra för bloggen. Men jag tycker det är bra uträknat av mig, när det bara blev + 1 dag.
Mäktigt var det i alla fall! Man blev ju lite rörd där kan jag säga.
Och allt såg bra ut också. Skönt!

Ikväll har vi haft möte med Rus. Efteråt bjöd Rus på mat så vi åt på nya Grill Hous. Gott var det men eftersom kycklingfilén var slut så fick jag ta grillad kyckling. Jobbigt att plocka med..
Sen bjöd Rus på glass också så jag passade på att ta en Ben & Jerrys. God var den men inget jag kommer ta fler ggr tror jag & inget jag blev imponerad över. Inget jag skulle bli sugen på om man säger så.. första gången jag testade Ben & Jerrys.. :P


tandra

B&J muuums, helst me kakdeg eller brownies :)



PUBLICERAT: 2009-04-21, 19:25:04 | URL: http://www.nogg.se/nannas
annica

jo kanske har stor mage, men det e ju 5 e barnet me,



kul me ul, och va skönt att allt såg bra ut!!

kram



PUBLICERAT: 2009-04-21, 20:39:53 | URL: http://lillalillamirakel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: