SKRIVET: 2009-04-26, kl 19:26:53 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Kandidaten

Gått tipspromenad vid älven idag. Jätteskönt! Svårare frågor den här gången dock. Fick 9 rätt, men hade fått 10 om jag inte ändrat på en fråga! Jävla skit!!!!

Sen har jag varit trött och matt, typ.. varit till Kupolen dock. Köpte ett par byxor med dragsko som jag kan ha i sommar + en top :)
Känns som jag handlar en del kläder, men är man rund så är man :P

Mika var hit en stund idag. Trevligt trevligt :)
Känns som vi ses för sällan men hon har fullt upp med flytt & skola. Och ibland är jag ett lik, så vad gör man?

Läste om att man kan köpa ett stödbälte. Kanske är värt det? Men känns tidigt. Men samtidigt, jag har sjukt ont ibland. Idag när vi åt kvällsmat ville jag bara lägga mig mellan 2 stolar. Fy fan alltså! Det kallar jag SMÄRTA!
Ont i ryggslutet och ont långt ner i magen... hallelulja!

Nu ska vi se film. Har hyrt Kandidaten. Hoppas den är bra. Skönt att lägga sig på soffan :)
Vi testade förresten att göra Loaded potato skins idag vilket blev riktigt götta =)
Så det kan ni testa gott folk. Slipper man sega restauranger, som vissa är.. =/


tandra

engång till sen är det uppehåll under sommaren, så nästa gång ska vi ut och parta rejält haha :-)



PUBLICERAT: 2009-04-27, 18:24:20 | URL: http://www.nogg.se/nannas

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: