SKRIVET: 2009-04-20, kl 18:56:38 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Imorgon!

Sov dåligt i natt så jag var helt död imorse. Men Darlo var snäll och gjorde mackor och allt åt mig :)
Behövde bara klä på mig, sminka mig och ja, äta :P

Men dagen gick fort. Väldigt ont i rumpan och öm i tuttarna, annars så.. :D
Flytta om lite hyllor och så vilket gick bra.
Kjell tyckte att min arbetsskjorta börjar glipa. haha. Men nu ska jag ju ha t-shirt ett tag så då gör det inget.

Magen har känts väldigt spänd på eftermiddagen. Vi gick en promenad och köpte glass åt mig. Så jag har fått i mig 2 idag. Vill nog ha en till.. uff.

Imorgon är det. LÄNGTAR!

Köpte ju 2 hjärtan i cement förra veckan. Ett mindre. Målade dom vita för någon dag sen. Jättefina <3
Idag tog jag fram en liten gunghäst i gips som jag målat i olika färger. Köpte den omkring jul bara för att den var så fin, nu kan ju Klossen ha den i sitt rum :D


Lotta

weeeee.. jag är så glad för eran skull! :D



PUBLICERAT: 2009-04-20, 20:14:38 | URL: http://uzi.blogg.se/
tandra

H*n var bra söt den där klossen :) Tack för mmset :))



PUBLICERAT: 2009-04-21, 16:58:21 | URL: http://www.nogg.se/nannas

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: