SKRIVET: 2009-04-10, kl 21:58:02 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

hemma.

Fick en glad överraskning idag när Andreas (Daniels bror) hade kommit till Säter, när vi varit och handlat.. han skulle vara där i helgen så vi kunde åka hem :D
Visserligen skulle vi ha åkt hem imorgon då Daniels mormor & morfar skulle ha varit där men nu blev det inte så.
Skönt att få åka hem! Nu är det bara en natt kvar, måndag - tisdag. Wiiiiiiie!

Ätit påskmat hos mamma idag. En gång räcker dock. Kollat på Talang ikväll. Var nog bättre än förra veckan iaf. Det är en sak när barn står på scen och tror att dom är bra, men när vuxna som inte har talang för fem öre gör det?!? ^_^

Nu är jag trött. Har jag varit hela dagen. Mycket beror nog på en viss Cesar som inte kunde ligga still.. Jag var snäll och sa att han kunde få sova i sängen med oss, men vad får man för det sen då? *morr*
Han kan inte ligga still, han ska bara vara där jag är (så är det överallt och hela tiden), han kurrar HÖGT och gör så att jag inte kan ligga bekvämt som jag vill. Vid 6 imorse trampade han runt vid mitt huvud och kurrade HÖGT. Var omöjligt att somna om. Till slut lyckades jag. Sen låg han vid mina fötter vilket var obekvämt det också. Jobbiga katt :P
Så vill han hela tiden buffa mig i ansiktet. Snacka om kelsjuk!
Hans "sambo" Julius har vi inte sett till sen i lördags. Cesar går inte utanför gården istället.. hehe. Jag försökte få han att jaga lite fåglar, men icke sa nicke :/

Ska lägga mig och läsa snart tror jag. Glömde boken hos mamma dock- igen! Men har någon tidning att läsa i alla fall :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: