SKRIVET: 2009-04-11, kl 22:16:39 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

härligt väder

Jag har ont i fötterna. Vi gick en långpromenad idag. Sjöberget till Skräddarbacken. Pust. Stackars mina trampdynor :/
Men det var ändå rätt skönt att gå. Underbart härligt väder!
På förmiddagen gick jag ca 40 min också när jag mötte mamma, för hon gick till oss. Så bjöd vi henne på lunch, thaikyckling och ris. Starkt men gott :)

Mika kom hit i några minuter ikväll. Trevligt så länge det varade :P

Läste Alex Schulmans blogg idag vilket inte händer så ofta och jag halkade in på ett gammalt inlägg. Han hade snott fjollans (läs: Blondinbellas) frågor och svarat hahaha. Jag vet, det var egentligen inte ens kul men ja.. "vem fan är Nils?" :P

Nu är jag trött.. och jag har en bok som väntar i sängen *mys*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: