SKRIVET: 2009-04-13, kl 19:53:55 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

döhungrig

Jag försöker lägga in en bild men det verkar inte funka :(
Trist! Har försökt tidigare idag också.

Daniel åkte till Säter idag men jag tyckte det kändes onödigt att följa med då vi måste hem imorgon vid 14. Och han skulle ändå städa av lite i köket & tvätta. Då kan jag diska & tvätta hemma imorgon istället :)
Nu är det alltså sista natten i Säter. Gissa hur glad jag är! Då kommer dom hem på onsdag och vi åker nog dit i helgen. Då får vi våra parfymer som dom köpt :)

Blev mat på Donken med Kjell ikväll. Jag var döhungrig! Är hungrig hela tiden, åt en macka 4 imorse :P
Maria kom dit när vi ätit klart också, så hon bjöd mig på en paj.

Kjell frågade idag hur stor jag kommer bli om det ska fortsätta i den här takten. hahaha.
Men SÅ stor är jag faktiskt inte :P


tandra

nej för du är liten enligt bilden tycker ja :)



PUBLICERAT: 2009-04-14, 14:53:40 | URL: http://www.nogg.se/nannas

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: