SKRIVET: 2009-04-23, kl 20:20:38 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

banan!

Lyssnar på en låt som tandra tydligen gillar. haha. rolig i vilket fall :D

Varit hos Kjell-Britt ikväll för Maja är där, dom är barnvakt :)
Hon är där tills på lördag så imorgon bitti hämtar vi mami. För hon ska jobba (jag me) och Daniel brukar ju skjutsa mig, han vill komma upp på morgonen.

Jag råkade ha sönder kannan till kaffebryggaren idag :(
Så nu ska vi köpa ny imorgon tror jag.. inte för att vi dricker kaffe men det kan ju komma folk. Vilket det gjorde idag så han fick snabbkaffe som vi hade hemma :P

Kjell känner ingen som klagar eller muttrar så lite som jag när det gäller att vara gravid. Men vad ska jag klaga över ? DOH! Jag VET att det kommer bli tungt osv.. men nu njuuuuuter jag kan jag säga :D


tess

Hehe helt rätt! Njut på! :)



PUBLICERAT: 2009-04-24, 09:37:37 | URL: http://latess.blogg.se/
tandra

haha gryyym låt :D



PUBLICERAT: 2009-04-24, 16:27:47 | URL: http://www.nogg.se/nannas

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: