SKRIVET: 2008-09-30, kl 09:41:08 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Verkligen

Har ju inte alls tid att sitta här nu. För jag ska ju iväg på sista intervjun idag. Och jag har NOLL jefla lust med det. Tur att jag får skjuts. Sen ska jag bara vara med Darlo resten av dagen :)
Gött! Mannen i mitt liv ni vet <3
Somnade förresten vid 2 i natt så jag är sjukt trött. Vaknade runt 8. Yeah baby. Ge mig Zopiklon för fan. Det svåraste för mig är ju liksom att somna och när jag väl somnat så sover jag minsann.


...och det här är verkligen fel plats.
Jag släpper taget nu. Vill inte klibba fast.

Jag har ingen aptit och jag mår verkligen skit. Det ena avlöser liksom det andra. Jag går ner i vikt. Och jag blir såklart rädd, för det också. Ge mig en näringsdryck så jag kanske inte rasar.. deal?

Dax att borsta ur tovorna och slippa morgonruffsen. Mötet börjar om 20 min =/
JAG VILL INTE!!!!!!!!

I hate my self but I love u



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: