SKRIVET: 2008-09-17, kl 18:17:18 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Utlämnande

Gick en promenad med Ida imorse vilket var väldigt trevligt. Det kändes inte ens att man gick =)
Det är ju så det ska vara, en massa prat bara!

Varit på intervju idag. Var lite nervös innan men det kändes jättebra. Tog 2 timmar! Holy shit O_o
Men han, David, var jättetrevligt. Spydde lite galla över Gylles öppenpsyk och Leif Alm - I fucking hate that man!
Pratade om hela mitt liv, om verkligen ALLT! En hel del jobbiga saker. Men ändå skönt att lätta hjärtat lite eller vad man säger... David tycker att det verkar som jag behöver en samtalskontakt. Nähä?!? GRATTIS! Och att jag då får ta i tu med mina ätstörningar en gång för alla. Han frågade hur många ggr i veckan jag tränar, hur många promenader det blir, hur mkt jag äter och vad o.sv o.sv.
Det är ju väldigt olika hur mkt jag tränar men ibland blir det 3-4 pass på friskis + 1 gång simning. Och så 3-4 promenader á 1 timme. Försöker äta varierat och frukost, lunch och middag + frukt eller något sådant. Men det är, om sanningen ska fram, lätt att jag fuskar och jag kompenserar gärna genom att träna t.ex ett extra pass om jag enligt mig själv ätit för mkt eller något som varit väldigt onyttigt.
Och jag har lätt för att falla för allt-eller-inget principen.
Berättade om när polisen kom när jag var 7 år, om utanförskap, om elaka chefer och allt möjligt annat..
Under intervjun hade jag en kanna vatten + ett glas bredvid mig. Drack en hel del, man blir torr i munnen av att prata :P
Efter intervjun var jag rejält kissnödig :O

Efter intervjun blev det fika med mami & Kjell på Almas vilket var trevligt =)
Eftersom min intervju tog så lång tid så blev det ingen träning idag. Dessutom en jävla huvudvärk.. :/
Därför blir det heller inget Rus ikväll.
Mamma skulle få veta provsvaren från Örebro i måndags, tror ni dom ringt? Svar: N E J! *arg*

Det otrevligaste idag: HUVUDVÄRKEN!!!!!
Måste ringa neurologen imorgon!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: