SKRIVET: 2008-09-29, kl 20:54:03 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

it hurts and it hurts and it hurts.. sometimes

Jaha.. kan inte sätta ord på hur jag känner. Som jag har gråtit idag :(
Mina ögon är röda, svullna och det kliar. Jippie.
Försökte låta bli att gråta flera gånger men det kom hela tiden nya tårar. Det bara rann och rann nerför mina kinder.
Var till rus-gruppen nyss. Det tog en jävla tid innan jag ens klarade att gå in till gruppen. Tårarna forsade och snoret rann. Sen tryckte jag undan gråten. Åkte hem efter ca 45 min och det var då 45 min kvar..

Jag vill inte gå och lägga mig. Jag vill inte vakna imorgon. Vad vill jag då? Ha något att se fram emot, åka bort, att något roligt ska hända... att det här året ska vara över för jag hatar den kommande tiden. Jag hatar min födelsedagen, jul, nyår.. baaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Imorse kände jag mig helt konstig. Nästan yr. Konstig puls. När jag satt ner. Skumt. Kände likadant sen på eftermiddagen också. Kanske för att dagsintaget sett ut så här:

Lite kycklingsallad med pasta. Hälften är i kylen.
Ett glas mjölk
Knappt ett glas Loka.

Ähhh bokstäverna flyter ihop. Det är suddigt. Tårarna rinner. Vi hörs någon annan gång. När jag inte har huvudvärk och när jag ser bättre. Kanske att jag kan tänka klart då och se lite klarhet i vad som händer.


Playlist:
REM - Everybody hurts <------ världens finaste låt
Jocke Berg - Önskar att någon
Winnerbäck - När Berga blev för trångt
Westlife - Flying without wings
Ted Gärdestad - Jag ska fånga en ängel



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: