SKRIVET: 2008-09-07, kl 18:00:40 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tårar.

Började t.om gråta nyss, för att jag har så ont!
Ja, vad fan gör man till slut? Det tär så jävla mkt på mig.
(vet att jag är en jävel på att klaga, men ni får gärna ta min huvudvärk - GRATIS!)

Nu ska jag dricka rött te och äta kex.

Dagens medicin:
1 trileptal (snart dags för 2 till)
4 eeze (2 olika tillfällen)
1 panodil zapp

Älskling frågade om jag vill sova hos mami i natt så att hon kan ta hand om mig imorgon och så, men jag tror inte det blir så. Vill ju sova bredvid den bästa.

Nästa veckas planering:
  • Ringa tandläkaren - imorgon
  • Ringa vårdcentralen - imorgon
  • Träna
  • Möte med kommun, af, fk, psyk ang praktik (äntligen!) - onsdag
  • Baka med RUS :) - onsdag kväll
  • Marknad - lördag
  • 80-årskalas - lördag
Blev alltså inte att åka till Kjell-Britt ikväll och träffa syster. Jag orkade inte :/ Men Älsk vill nog hellre prata engelska med sina polare så.. :P

Teet börjar svalna...


Daniel

Engleska :D



PUBLICERAT: 2008-09-07, 18:02:55 | URL: http://ilduce.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: