SKRIVET: 2008-09-22, kl 10:53:14 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

tankar

Blev mycket tankar och grubblerier igår innan jag kunde somna.
"...men än är du inte frisk. Men du ska bli! Du måste bara ta dig över isberget. Än är det en bit kvar. Men det är inte alls långt kvar. Det enda som krävs nu är en puff så du kommer på rätt sida, till Livet! Till 100% frisk är det inte långt. Men du kämpar på och du kämpar tappert. Du är bland de starkaste kämpar som finns ju."

Åhhhhhh. Jag blir så glad!!! =)


David som jag hade en intervju med förra veckan skulle försöka leta fram någon samtalskontakt åt mig. Man kan ju i alla fall alltid hoppas! Och det gör jag, tro mig..

Kom nyss hem från vårdcentralen. Var dit och tog blodprov vilket resulterade i att sköterskan fick sticka mig 4 gånger sammanlagt. Tre gånger i ena armen och en gång i den andra. Det ville inte alls rinna något blod, möjligen lite när hon tagit bort nålen.

Eftersom det tog sådan tid på vårdcentralen (dels skulle jag sitta där och vila en stund innan och så var det väldigt mkt folk) så hinner jag inte tid till träningen. Daniel kommer hem kl 12 för lunch. Inte för att han äter men kul med lite sällskap mitt på dagen. Han kanske blir klar med ett jobb redan nu på förmiddagen, enligt planerna (av hans chef) skulle det ta två dagar :P
Hans chef brukar annars vara tvärtom, tror han att ett jobb ska ta 4 timmar tar det minst en dag.


Varför går det inte att ladda upp bilder till bloggen???? Jag blir galen!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: