SKRIVET: 2008-09-29, kl 07:43:12 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Superhero

Vi hyrde film igår igen. Hyrde ju i lördags också. I lördags hyrde vi Blackout, den skulle vara en thriller men jag skrattade :P
Hyrde Dumpad också.. jaha, skulle den vara rolig? Öhhh ok? :/
Så hyrde Daniel en film som bara han såg.

Igår blev det också 3 filmer. Superhero movie, The Signal och Penny Dreadful. Såg Superhero movie igår och den va fan bra! :D
Daniel såg The Signal och så ska vi se Penny Dreadful någon dag. Ikväll vet jag inte om vi hinner iom Rus-cirkeln ikväll.

Jävla skitdag alltså! Inte verkar jag kunna somna om heller.
Darling kanske kommer hem på förmiddagsrasten, ja man kan ju alltid hoppas.
Många som har jobb hatar måndagar just för att då är det dags att gå till jobbet igen. Men ingen hatar måndagar så mkt som jag gör!!!! Jag lovar...


tandra

glömde säga mej jag har tagit din utmaning :) Puss skrota



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: