SKRIVET: 2008-09-12, kl 17:26:03 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

shake it baby!

Trött och ont i huvudet. Ovanligt va?
jag-vill-vila!
Tagit 2 huvudvärkstabletter i alla fall.. som om det hjälper *hrmpf*
Dom jag fick utskrivna kanske man kan sälja till någon typ idiot? :P
Jag får ju bara värre huvudvärk av dom.. hur nu det är möjligt?

Vaknade 8.30 ungefär. Torkade gruset ur ögonen och gick upp. Åkte till Kjell-Britt. Jag & mama bakade först nyttobröd med linfrön, nötter och massa annat i. Älskar det brödet!
Sen gjorde vi gifflar med mandelmassa i.

Blev lunch med Darlo idag. Götta! Bäst att passa på, sen kommer vi inte kunna äta ihop på länge :/
Efter lunchen bowlade jag. Förlorade men vad gör det? Kul ändå >_<

Köpte en till blomma på Ica Maxi idag.. köper blommor jämt. Eller så köper Daniel blommor, åt mig. Hihi.

Nu ska jag åka och dansa. Är ett danspass om 30 min. Kul att testa nåt nytt/annat.
Sen blir det tacos! Det längtar jag efter faktiskt =)

En annan sak jag längtar till är LÖRDAG för då kommer M A J A, min skruttunge :))))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: