SKRIVET: 2008-09-20, kl 19:14:38 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Pang, pang.. laser!

Gick på marknaden på förmiddagen med Kjell-Britt. Köpte en munk, en lakritsrem och 2 olika sorters te. Så åkte jag karusell också =)
haha.
Den var faktiskt lite äcklig, men ingen är väl egentligen tillräckligt för en fallskärmshoppare? :P
Den var en sån som går upp och ner. Svårt att förklara men..

Varit till ICE idag och kört lasergame. Fan vad kul det är!!! Svettigast var nog Ragge tror jag! Jag är dock väldigt kass på det där men men.. *skäms*
Dani sa att han laddat upp genom att se Rambo hela natten + att han knivat mig imorse. hehe.
Han kom på andra plats och jag kom långt ner på listan. Jag som är gammal militär och allt, va fan!?!?

Innan vi åkte till ICE hade jag dunderhuvudvärk trots att jag sovit en stund. Sömnen förvärrade skiten dessutom. Åh vad jag klagar. Jag är en jävla kärring!!! Men ha huvudvärk i några veckor så får ni se hur det känns... det är ju 3 jävla VECKOR tills jag ska till Lasarettet + några dagar.
And i hate to feel like this.

Ikväll verkar det bli stan en stund. Ska dit med världens bästa vän, Mika. Vi ska äga. hahaha. Vadå fjåååårtis? :D
Se lite folk, snacka skit och bara vara. Lyssnar på dancemusic just nu och försöker komma i stämning, trots fucking hufvudverk.


Ingela

Åh, lasergame som är så skoj, världens bästa motionspass! :)

jag är svettig som jag vet inte vad när jag är där, man får springa och hålla igång som sjutton =D



PUBLICERAT: 2008-09-20, 19:37:42 | URL: http://www.busbebis.se/Blog

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: