SKRIVET: 2008-09-18, kl 09:02:00 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Nytt jobb

Darling fick jobbet han sökte!!!! =))))
Han sökte ETT jobb, på måfå och han fick det. Så nu kan han slå Ola på fingrarna ta me fan. Ola hade inte tid att träffa Daniel idag för att att skriva papper. Så han tog det på telefon men Daniel fegade ur och sa inte som det va. Daniel sa till mig: "jag skulle ha sagt som det är, att han är en jävla idiot"
Men men..
Det är en sak som han kommer behöva snart och det ska han få av mig när jag fått pengar nästa vecka. Kan inte skriva det här för Daniel läser ju.. :P
Det får bli en Grattis till jobbet-present :D

Vaknade vid 6-tiden när Daniel gick upp och har vart vaken sen dess. Kunde inte somna om. suck.

September: Min intervju går bra och det känns som jag kommer få hjälp. Daniel får nytt jobb.
Oktober: 6 månader (Daniel börjar på nya jobbet antagligen. Dom ville egentligen att han skulle börja den 1/10 men han har ju fucking en månads uppsägningstid på nuvarande. Har lite semester och komp dock.)
November: It´s my birthday. 25 jävla år. hujedamej.

Nu ska jag panga lite bubblor tror jag. Messat Rebecka om att ses idag, får se om det blir något.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: