SKRIVET: 2008-09-18, kl 21:27:14 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ny telefon

Var till Blomster Landet idag. Gaaaaah vad mkt folk. ÖoB öppnade ju också men mamma vägrar gå in där så det sket vi i.. Träffade på Daniels mamma inne på Blomster Landet och människan ställde sig i kö. Tog säkert 30 min :O
Gick sen inne på Kupolen. Jag & mami köpte kort och en massa lotter till bror som fyller år på söndag. Käkade på Kupolen och sen var det nog inte så mkt mer.. kikade efter mobil också. Det är det som Daniel ska få sen. Hihi.
Eller han får ju min och JAG köper ny =))))))
L Ä N G T A R!!!

Jaha. Då har jag beställt ny lur då. Blev en K660i. Är ju en enda stor jävla djungel det där med mobiler. Vad ska man ha liksom?!? Det är många som har min nuvarande i alla fall, en W660i. Den är jättebra och jag är verkligen nöjd. Men jag vill ju ha en ny också. Bättre om jag får en ny än att Darling får det :P
Snäll jag är va? Ooooops :/

Var på skrivarcirkeln ikväll. Var där i 2 timmar! Gaaaah. Sen följde jag med Daniel på sin konsultation eller vad det heter. Det tog kanske 10 min. När vi kom hem gick vi en promenad, ca 50 min.

Nästa vecka får jag min telefon. Wiiiiiiiiie.
Visst är det bra att han fått nytt jobb? Jag får ny mobil :D
Nu längtar jag bara tills jag får ett jobb, överhuvud taget *ehrm*

Tänkte börja läsa en ny bok nu. Men vad?
Får kika i bokhyllan tror jag. Ska beställa nåt också tänkte jag...

TJIPP!!!! //Som Bengt skulle ha sangt.. u know hajk




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: