SKRIVET: 2008-09-02, kl 16:13:31 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

nedlagd

En av bloggarna jag följt och läst under en tid är nedlagd. Jag känner sorg.
Så, för att hedra henne så lägger jag in en lista.

mitt motto: bara döda fiskar flyter med strömmen
låt just nu: Dom dimmiga dagarna - Håkan Hellström
mat jag absolut inte äter: ko, häst, björn...
senast utlästa bok: Tror det var [Flickan som gud glömde]
mig själv med tre ord: knasig, envis, omtänksam
bästa film: American History X
bästa musikvideon:
det här är jag bra på: klättra i träd
bästa bok:
beroende av: coca cola light, träning, musik, mys
vad säger du för att imponera på någon: jag har inget behov av att imponera
senast inkomna SMS: Jag sa "ge mig er bästa ni har!" Bara det bästa för min älskling.
favoritmusik: WINNERBÄCK!!!!
favoritfärg: blå
fobier: tro det eller ej; blod. och inte att förglömma; fötter!


mika

vadå nedlagd hon har väl bara bytt adress?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: