SKRIVET: 2008-09-08, kl 09:50:33 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Mot neurologen?

Pratade med vårdcentralen för ett tag sen. Fick svara på ungefär 1000 frågor O_o
Hon skulle ringa Neurologen i Falun och sen återkomma till mig. Så jag bara väntar och väntar >_<
Tråkigt!
Det kunde tydligen vara ett tecken på att ett anfall är på gång. VA FAN!!!!!
Varför?????
Inte kan/vågar jag ta medicinen (trileptal) heller, för när jag tagit prover tidigare ska man vara medicinfri. Man får alltså inte ha tagit medicin under de senaste timmarna. Tror det handlar om 12 timmar.. *suck*

En viss person höll mig vaken rätt länge igår *morr*
Så sen minns jag inte ens att jag pratade med Darling imorse. Sa tydligen det vanliga; "Skynda dig nu, du är sen!" :P

Läste ut Emma, Mias dotter igår på förmiddagen så jag började på en ny senare; Lyckan säljs separat. Verkar faktiskt bra, redan nu.. =)

Mamma är till LAB och tar prover nu. Hon följer mig till Falun om jag måste dit, annars kanske till vårdcentralen. Så kan vi göra en god äppelkaka hemma hos mig efteråt. Och äta på Helenas eller nåt? =)
Vore ju toppen! Om vi åker till Falun vill jag nog äta på Åhléns, det är så got Vegetarisk buffé där.

Ähhh nu ska jag lägga mig och läsa! Hoppas hon ringer snart... -nervös- (fråga mig inte varför)


Johanna

Ja kryssningen var jättebra!



Hur har du haft det? LÅter som att det är mycket sjukhus?? =(



PUBLICERAT: 2008-09-08, 10:00:35 | URL: http://johannamariams.blogg.se/
lofis

har du läst "jag dödade mitt barn"? skit bra enligt mig ;)



PUBLICERAT: 2008-09-08, 15:32:50 | URL: http://trasigatankar.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: