SKRIVET: 2008-09-16, kl 18:36:32 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

massa shit

Hela dagen har kännts seg. Det roligaste var i alla fall att Bettan kom hit och var här ett tag. Vi fikade och bara pratade. Så härligt! =)
Hela dagen har jag varit sugen på något men har inte kunnat komma på vad. Kom i alla fall på varför; hade inte ätit mer än någon macka och digestivekex =/
Ooooops.
När Bettan åkt gjorde jag i ordning mat, vegetarisk bolognese och spagetti fick det bli. Åt 2 portioner, gör jag alltid när det är sådan mat.. :P
Älskling satt där med sin milkshake eller vad man kan kalla det.. tog en klunk igår och det smakade väl ok.

Jag har huvudvärk och jag är trött på det. Nyss vilat en stund. Kramades med bejbi. Jag läste ett tag. Snart är boken utläst. Yihooooo! =)

Onsdagens nuvarande planer:
10.00 träffa Ida och gå en promenad med henne.
Äta lunch hos mami. (orkar inte åka hem)
13.00 Intervju med David från Landstinget. *nervös*
Åka hem.
17.00 Puls/Medel
Eventuellt Rus.

Fick idag veta att det faktiskt blir bowling på fredag vilket ska bli kul!!!
Tror jag måste ta 2 huvudvärkstabletter nu.. eller hur många kan man ta?

Har någon något förslag på vad man kan göra helgen innan jag fyller år? Eller i oktober? Jag & Älskling vill göra något bara vi 2.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: