SKRIVET: 2008-09-19, kl 18:33:35 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Kylskåpsdörren

Daddy kom hit vid 9.30 imorse. Helt otroligt att han hälsar på..
Åkte till Kjell-Britt sen och åt lunch där.
Sen blev det intervju med en kvinna från soc vilket gick bra. Tog en timme.
Bibblan sen. Lånade en bok och har läst halva. Korta texter bara kan man säga.
"Livet på en kylskåpsdörr"

Nu mår jag illa :/

Daniels föräldrar var nyss här. Bara Bengt som kunde smaka mina goda bullar :P
Vi fick deras byrå som dom inte ville ha längre. Perfekt!

Ramla in på en eller två hemsidor idag. Det är föräldrar som gjort sidorna för sina barn som tagit livet av sig. När jag läste på den första rann tårarna kan jag säga :(
Usch, är så känslig för sånt där. Men det är ju så fruktansvärt hemskt!

Blir nog en promenad med Daniel nu eftersom jag missade träningen ikväll.
Blev ju ingen bowling ikväll pga för få anmälda. suck.


T

jag visar inte mina ärr för ngn förutom martin här hemma. inte ens mina föräldrar får se dom :( annat hade ju vart om jag skulle bada själv, då hade jag nog inte brytt mig så mkt..

kramar



PUBLICERAT: 2008-09-19, 19:04:12 | URL: http://www.theresesjosten.se
T

jo haft ärr ett bra tag nu..men aldrig visat mina föräldrar..inte syskon, ingen! skäms så otroligt, inte för att mina föräldrar eller så skulle snacka skit, men alla andra..



PUBLICERAT: 2008-09-19, 21:14:39 | URL: http://www.theresesjosten.se
Anna

Va var det för hemsidor?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: