SKRIVET: 2008-09-28, kl 09:04:08 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

jag är en mördare

hahahaha tror jag eh dör. Drömde att jag skar en massa i mitt ex. Vet inte vart vi var, men det var ganska mkt folk där. Tror det var fest. Det rann blod överallt från honom! Holy shit.. O_o
Exet hade nämligen sagt/gjort nå skit så jag blev helt galen och bara skar och skar och skar..
Sen var jag hemma hos någon familj och jag fick reda på att polisen ville förhöra mig. Jag var misstänkt för försök till mord/dråp alternativt vållande till annans skada.. oj oj oj..

Exet hade ringt till mamma och sagt efteråt att det inte var meningen från min sida, att han framkallat det och bla bla bla.
Öhhh ok?
Så han försvarade mig alltså.

Drömde även att jag fick sexleksakerna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: