SKRIVET: 2008-09-04, kl 08:25:21 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

grubblerier

Mådde verkligen apa sent igår kväll. Jobbigt! Så vi somnade sent, både jag och Daniel. Stackarn.
Det är egentligen väldigt få vänner som bryr sig, stöttar och finns där.. och man märker tydligt vilka som är ens riktiga vänner. Men sen märker man också vilka i ens familj och släkt som stöttar. T.ex när det gäller praktiken. Vilka bryr sig? Inte fan är det pappa i alla fall. "Han kanske inte förstår". Nehe. Men fråga då!!!! Och att bara finnas där kan vara nog mkt. Han ringer aldrig mig. Så har det alltid varit, kommer det alltid vara så?
Jag blir galen på honom ibland. Känns som han svikit mig genom hela livet :/
Jag har inte haft något förtroende för honom och ett förtroende återfår man inte på en kvart, typ. En del kanske tycker "Men skit i honom". Men hur lätt är det när han ändå är min pappa? Det är så svårt att klippa banden ju. Och alla vill väl ha kontakt med sin pappa? Ja, kanske inte alla.. men de flesta..
Jag har mkt minnen från min barndom gällande honom, men de tydligaste är nog dom hemska :(

Ähhhh bäst jag slutar grubbla..
Tur jag har Kjell-Britt i alla fall! Messade Kjell vid 23.20 & skrev " Tack för att Du finns och att Du är Du. Utan dig och mamma vet jag inte vad jag hade gjort..". Samma mess fick Daniel, fast "..utan dig, mamma och Kjell vet jag inte vad jag hade gjort."

Ringde förresten min PO igår så han följer med på mötet på onsdag, skönt!

Måste nog duscha snart. Ska vara i stan till 10 och har lite att fixa innan. Ska träfa Mika, vi ska dricka kaffe. My lovely friend :D
Om jag orkar ska jag simma sen, men vi får se.. har försökt få tag i mami ett tag nu men inget svar. Knas!
Har btw läst halva Emma, Mias dotter nu. Jättebra bok tycker jag=)



mika

tack för fikan älsk!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: