SKRIVET: 2008-09-03, kl 14:27:08 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

FK...

En vän ringde strax efter jag skrivit klart och postat förra inlägget. Så vi bestämde att vi skulle ses på Friskis för ett jympapass, Medel. Jag som faktiskt ville träna, men kände inte för att göra det själv.
Fick panik! Men fixade skjuts och åkte dit.. sköööönt att träna! Kul att träffa vännen också =)

Efter träningen gick jag till tågstationen och köpte en sallad. Älskar deras kycklingsallad :)
Sen gick jag till FK för att höra vilken tid mötet är. Passade på när jag ändå var i närheten. Min handläggare var på lunch, men valde att vänta. En som satt i kundcenter ringde sen min handläggare som sa att mötet inte är för mig utan det är bara ett möte där dom pratar om min situation. Öhhhh, ok?
Hon i kundcenter mailade hon som har hand om mitt ärende i gruppen FINSAM. (minns inte vad FINSAM står för)
När jag gått därifrån dröjde det inte länge innan hon från FINSAM ringde mig. Äntligen!
Brev var skickad till mig, brunt kuvert. Konstigt, jag har då inte fått något.. Ska i alla fall träffa dom på onsdag 15.00 & jag ska visst var med! Fan alltså, jag hatar bara FK mer och mer för varje minut som går!
Ska ta en stor fet jävla riskvast..
Idag hade jag t.ex lust att rycka ur hennes kort, hon jag pratade med. Dom har ju ett kort till datorn som sitter i tangentbordet och drar man ur det så kan man inte göra något på datorn.
Och frågar man någon på FK om något så får man ändå inte veta något, snälla kan dom lära sig prata klartext eller???


Johanna

Jag mår absolut bättre idag! Jag hoppas att du gör det oxå?

ÅÅH men va roligt, du har varit på FK! Är såååå avundsjuk på dig not. Tycker verkligen att dom är värdelösa!



haha ska du titta på Idol då? =)

Kram kram





PUBLICERAT: 2008-09-03, 19:17:17 | URL: http://johannamariams.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: