SKRIVET: 2008-09-07, kl 15:24:46 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

ett år

Jag har huvudvärk idag - igen!!!
Gaaaaaaaaaaaaah!!!!
Tagit en Panodil Zapp och senare 2 eeze, men fortf ont. Måste vänta någon timme till innan jag får ta 2 eeze till. Men hur ska jag stå ut? Älskling sa för ett tag sen "Ska vi göra någon mat då?" Jag hade helt glömt bort att det kanske var dags för lunch :/ Känner ingen matlust. Har ingen lust med någonting och kan inte koncentrera mig på något. Älsk föreslog film men jag pallar inte. Jag som vill se Waz.. suck.

Om huvudvärken blir bättre ska vi till Kjell-Britt ikväll. Systra mig skulle dit.

Har tvättat idag. Jag var till tvättstugan en gång sen gick Älsk dit själv och hängde på tork och sånt.. nu ska vi gå och hämta det också. Sov när han gick dit tidigare, sov ca 30 min och när jag vaknade var det första jag kände; HUVUDVÄRKEN!

Snart ett år sen jag tog min sista överdos. Halleluja! Visst är jag duktig? Det var den värsta jag tagit och den absolut sista. Tror faktiskt att den fick mig att vakna till och tänka till, när jag vaknat på IVA någon dag efter jag tagit skiten. Yeah yeah, aldrig mer! Nu siktar jag mot stjärnorna!

Tack Daniel för att du finns i mitt liv och gör allt så underbart <3
...och tack för att du gick till tvättis utan mig.
*puss*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: