SKRIVET: 2008-09-24, kl 21:31:39 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Don´t look back in anger

Imorse mådde jag piss :(
Grät och det var tunga tårar. Sen kom Darling hem -räddaren i nöden- han försökte peppa mig och allt möjligt. Hörde av mig till Mika så jag åkte dit. Vi åkte sen till stan för fika. Fikade ca 11.20. Åt då en macka och drack te vilket var det jag levde på fram till 18.15 :/
Inte så bra för mig kanske. Fan att det ska vara så svårt! Måste börja tänka på mig själv, tänka på hur/när/om jag äter.. men det är ju så svårt att få till. Att få till 3 mål på en dag blir mkt laborerande och trixande kan jag säga.
Gaaaaah!
Jag blir så tokig på mig själv ibland kan jag säga =(

På eftermiddagen var jag hem till mami så jag fick träffa henne lite. Det var ok med henne i alla fall. Skönt att se. Och det stod minsann en stor fin höstbukett på bordet som Kjell köpt haha. Jag som tjatat om att han skulle köpa blommor till henne nu när hon kommit hem från Örebro :P

Tränade på friskis ikväll, Stinas pass. Wihoooooooo!!!! Finns ingen bättre tränare jag loooooovar *fjortis* :D
Dock så fick jag sån jävla håll när det var 15 min kvar att köra järnet. Jag drack lite vatten eftersom jag var väldigt törstig och det enda som hjälpte var att vila. När det var kanske 10 kvar (max) gick jag ut. Jag klarade det bara inte. Det gjorde ju så ONT!!!! Anledningen var nog bristen på just mat... :/
Jag blev i alla fall väldigt svettig och så. Och det var ett skönt pass!

Varit till Rus ikväll. Vi kollade på Idol på slutet. Mest jag som ville se tror jag.. min blivande pojkvän går det bra för. Var tvungen att höra lite Oasis nyss när jag kom hem. Mina gamla idoler ju :)
Hörde på Don´t look back in anger. Sååååå bra låt. Världens bästa låt är ju för fan Wonderwall. Aaaaaaah, minnen!

Fick ett trevligt mail idag och blev glad. Jag mailade nämligen en tjej för ett tag sen och frågade henne hur jag ska gå till väga för att få hjälp, om hon har några tips. Det var väl inget direkt konkret men bara att få ett svar gjorde mig glad faktiskt :)
Ska ju till läkaren imorgon så får se då om hon har något vettigt att komma med.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: