SKRIVET: 2008-09-04, kl 22:13:00 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

dagen efter igår

Jag somnade visst till en stund på eftermiddagen ändå. Oooops :/
Sov ca 35-40 min. Men sen hade jag en massa energi när jag vaknade! =)
Diskade, plockade undan lite hemma, bytta sängkläder, plockade undan tvätt och lite sånt. Väldigt flitig med andra ord.. :P

Ikväll var vi till Kjell och åt mat med honom. Rödspätta, potatis och stuvad senat. Me lööööööv it! =)
Efter det var jag förbi Bettis och drack te. Väldigt trevligt må jag säga.
Nyss kommit hem och Daniels föräldrar är på väg hit. Dom har varit till IKEA idag och handlat åt oss. Så snart blir det att skruva ihop lite möbler då..

Milda Susanna, svalka min panna, bli vid min sida när jag får lida
Kvällen för dagen, smärtor i magen, huvudet spränger, febern den bränner
Snälla Susanna du måste stanna, håll mig i handen, tungan för tanden
Ber att din kärlek får mig till sans, när gröna demoner bjuder till dans



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: