SKRIVET: 2008-09-15, kl 18:52:52 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Anmält mig..

Fikat med Mika idag i stan. Trevligt =)
Me like that girl <3
Sen for jag till mor och gjorde äppelmos. Hann inte göra klart för Darling hämtade mig och vi åkte hem.

Fick äntligen se hans bok idag, som han gav ut 2003. Det ni :P
Han skämdes men varför det???
Han fick ju bra recension i DD och allt :)

Nyss kommit hem. Gått runt sportfältet med Bejbi och Richard. Skönt men lite kallt trots att jag hade vantar och fleecetröja. Dags för långkallingar snart tror jag :/

Anmälde mig till en skrivarcirkel idag. Börjar på torsdag. -nervös-
Såg en annons i tidningen och nappade direkt.. Får se om det är något för mig. Hoppas det är någon i min ålder där bara. Oj, oj, oj. Tänk så ska man redovisa något som man skrivit sen? Gaaaaah!

Tisdag: Städa hemma. Promenad. Tvätta? Simma?
Onsdag: Medel/Puls 17.00 (STINA). Rus 18.00
Torsdag: 17.00 Skrivarcirkel. Ev promenad. 20.00 Stationsjympa. (tror jag)
Fredag: Ev bowling med Rus annars Danspass 18.00
Lördag: Lasergame på ICE *längta*
Söndag: Föreläsning av Sofia Åkerman i Ludvika



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: