SKRIVET: 2008-10-11, kl 20:54:48 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

vänskapen som känns ensam

Blev så sugen på att dansa idag. Minns inte när jag var ut och dansade senaste. Det måste vara en evighet sen..

Du är ett glashus
och jag är en sten
Det är du som försöker se genom mig.

Du frågar; älskar dom dig ikväll?
och jag svarar dom älskar mig bara nu.
Den enda som verkligen älskar mig är du.


Fan alltså. Har ångest och jag känner mig så förbannat jävla ensam!!!!!!
Skulle någon ringa mig nu eller ens någon gång och fråga mig om vi skulle gå ut eller va fan som helst skulle allt kännas så mkt bättre. Häromdagen raderade jag en hel del nummer från telefonboken just pga bristande kontakt. Det är ju i stort sett ALLTID jag som får höra av mig, det är JAG som ska fråga. Är så jävla trött på det att då är jag hellre ensam.

Afro Power Dance-passet var i alla fall grymt idag. Kul men svårt. Måste helt klart gå på det fler gånger =)

Jag hatar så mycket att jag snart glömmer hur man älskar, eller?
Men mest hatar jag mig själv.

Slutsats: Det måste helt klart vara något fel på mig.


Linda

SV: Tack för din styrkande kommentar!! Styrkekramar till dig också tjejen! Kraam



PUBLICERAT: 2008-10-12, 02:10:46 | URL: http://loserangel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: