SKRIVET: 2008-10-08, kl 21:47:32 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

skitdag

Vilken jävla skitdag det här har varit alltså! Har inte tagit mig för någonting.
Fick i mig 2 dl yogurt någon gång under förmiddagen. Det tog typ en timme <_>
Kul liv liksom.. *ehrm*
Ändå ville jag försöka mig på ett träna på kvällen. Kände redan innan "hur ska det här gå? Orkar jag?"
Och nej, jag orkade inte :/
Jag hatar mig själv för att jag inte petat i mig lite mer idag så att jag hade orkat ta mig igenom hela passet. Senare blev jag tvungen att äta 2 (!!!) smörgåsar med ost. Inget smör i och för sig, det äter jag aldrig. Men det kändes för mkt! :(

Senare på kvällen var jag & Daniel till Rus, det var boksläpp. Ett artistpar uppträdde, dom var riktigt roliga. Dom blandade humor med fin musik :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: