SKRIVET: 2008-10-11, kl 13:55:16 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

show me love

Jag & Älsk gick en långpromenad imorse. Tror vi var ute i nästan 1h 45 min :P
Nu håller vi på och tvättar. Jag har jätteont i huvudet. Som vanligt började det vid pannan och nu har jag ont i hela huvudet :(
Tog en tablett nyss så jag hoppas den hjälper. Vi köpte dom i Budapest och dom hjälpte bra. Köpte även andra tabletter när jag hade en jävla mensvärk och dom var super! Mkt bättre än svenska receptfria :)

Hade egentligen tänkt testa Afro Power Dance om en timme men det beror på hur jag mår. Är så jäkla trött också. Sov ca 15-20 min för ett tag sen.. jätteskönt och lagom =)

14.30 Afro Power Dance (om jag mår bättre)
16-17.30 Basta och sola med Älsko
17.30 Äta hos Kjell-Britt
19-20.00 Bowling!!!

Niklas skulle ha varit med och bowlat men kunde inte pga brist på barnvakt. Synd :/



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: