SKRIVET: 2008-10-17, kl 09:05:19 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

pensionär?

Det känns som jag sovit gott. Men det var som vanligt svårt att somna. Alla miljoner negativa tankar jag bär på anföll på en och samma gång tror jag :(
Tex; jag känner mig som en dålig flickvän, en dålig vän, en dålig dotter. helt jävla värdelös. och jag bara äter och äter och äter.

Idag känner jag faktiskt för att göra just ingenting. Ibland känns det nästan jobbigare att vara sjukskriven än att jobba just för att det är full fart hela tiden och jag har svårt att säga nej till saker..
Jag är i alla fall glad att jag har en förstående pojkvän som inte kräver att jag ska göra allt gällande hemmet så som diska, tvätta, städa, laga mat. Vi hjälps åt istället. Jag är ju inte sjukskriven för att jag vill vara hemma precis. Men känner jag att jag orkar göra något och han jobbar så är det klart att jag gör det. Men det blir ju roligare att städa om man hjälps åt också :)
Sen måste man ju tänka på jämställdheten också, sägs det :P

Fick en stegräknare idag så den ska jag nog använda idag. hehe.
Men nu kanske det blir korsordslösning om en stund. Köpte en sån tidning igår. Yeah! Jag löser korsord och går tipspromenad. På god väg mot att leva som en pensionär då? :P

Ikväll är det danspass som gäller :D
LÄNGTAR!

Nu ska jag leta recept på nätet.

Glad att det blev som jag ville, som jag har saknat dig! *kramen*


mika

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: