SKRIVET: 2008-10-30, kl 19:17:57 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

träningsvärk

Det blev en bra dag idag. Hjälpt Linda på kontoret i flera timmar vilket var kul :)
Hade paus ca 45 min då jag åt lunch men annars har jag varit flitig. Var till Biltema en sväng idag. Det är ju så stort så det märks inte om det är mkt folk där.. inte massa köer och shit i alla fall. En gammal jobbarkompis satt i kassan :)

Blev träning idag igen. "Kräk-pass" (läs:styrkepass) men jag trodde innan att det skulle vara något jobbigare. Får trösta mig med det :P
Dock var vissa övningar jobbiga just för att jag har så jävla ONT idag, baksida lår.. fy faaaaan alltså! Det kallas träningsvärk.
Men varför klarar jag i stort sett ingenting när man gör sk armhävningar när man har händerna inåt på varann? :I
Imorgon är det D A N C E D A N C E D A N C E ! ! !

Fick idag en sak inbokad till måndag vilket känns bra. Dels är det en rolig sak, dels är det måndag och så är det i alla fall EN sak som händer nästa vecka! Alltid något =)

Imorgon kommer fasters lillskrutta :D
*underbart*


Viktoriae

Sv: Tack för de snälla orden!

Ja, att ha ett företag är riktigt jobbigt som du skriver, och dessutom ska man ha något som marknaden vill ha! Och det känns som att det mesta redan finns.. men vem vet, kanske vaknar man med en idé i huvudet? :)



Förresten, tittade på din blogg i firefox, såg inte så stora skillnader i bloggdesignen..? Kanske fel på min dator :P



PUBLICERAT: 2008-10-30, 21:33:09 | URL: http://viktoriae.blogg.se/
tandra

Jag såg eftersnack på nätet nyss :) Sötnosen! Pusss



PUBLICERAT: 2008-10-30, 22:16:57 | URL: http://www.nogg.se/tandra

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: