SKRIVET: 2008-10-26, kl 08:03:08 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

TITTA HÄR!

Ja, titta vad jag gjort. Ändrat i bloggen. Bara så att alla nötter kan läsa. Sen har jag försökt fixa men allt syns bara i fina fina säkerhetssäkra Mozilla såklart. Men skit i det då. Är säkert något script som inte kiss-explorer känner igen. Mohahahaha.

Vi var till Systemet igår, glömt att berätta det. Jag skulle ha en cider. Daniel tog några öl. När vi kom till kassan skulle Daniel betala. Problemet var bara att körkortet var borta! Shit... så vi fick ingen dricka. Pinsamt också, hon trodde säkert att Daniel var typ 17.. :P
Vi letade överallt i hans plånbok, jacka, bilen o.sv. Vi kom på att sista gången han hade körkortet var kvällen innan på Statoil så vi åkte dit och där var det! Direkt sa dom som jobbade "Nu är han här! Vi har försökt ringa dig!" hehehe. Så kan det gå :)

Drack min cider igår och vad hände? Jo jag blev huuuuur trött som helst. Gaaaaaah!

Tror vi ska gå en promenad nu. Kanske inte 8-9 km dårå, men 5 kanske.
Sen blir det nog Säter. Hämta en skärm och lite sånt. Daniels föräldrar hade hittat fina köksmöbler som vi får i julklapp om vi vill ha dom. Värsta snälla :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: