SKRIVET: 2008-10-27, kl 09:21:14 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Nervositeten är på ingående

Jaha. Då är det ny vecka igen då. Helgerna bara rusar iväg och veckorna likaså. På både gott och ont. Ska snart göra mig iordning för att sen åka in till stan med min lista i väskan.
Kanske vi ska köpa datahögtalare ikväll. Vore faktiskt bra att ha det. Annars vill jag ha en cd-växlare, är för lat för att orka byta skiva "hela tiden" :P

Dagens planering:
Stan och Kupolen, mitt uppdrag hänger ihop med dessa place.
Träning
Promenad
Laga mat
Rus (vi ska gå en promenad är det tänkt)

I övermorgon gäller det. Och jag vet inte vad jag ska säga ens. Fast jag har inte fått frågorna än, får skylla på det.. Vet heller inte vad jag ska ha på mig. Ska man köpa något nytt idag kanske? Vore inte helt fel :)
Fast då måste jag köpa en ny garderob också, eller rensa. Men finns det något jag är villig att slänga? Nåt finns det säkert alltid..

Igår fick vi jättefina blommor av Kjell-Britt, värsta snälla ju! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: