SKRIVET: 2008-10-29, kl 09:31:20 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Nervösan

Nervösan har anfallit! <_>
Och huvudvärken har satt sig! *arger*

Ska väl ta och duscha strax tänkte jag.. packa och göra mig klar. Igår kväll kändes allt bara skit och jag hade ingen lust med någonting av det som ska ske idag, just för att jag hade så jääääävla ONT =(
Fan alltså.. jag har passerat gränsen; håll-käften-lid-kvinna-lid. Det är liksom outhärdligt nu.

Kameror, mickrofoner... ahhhhhh. HJÄLP! Varför ger jag mig in på något som känns jobbigt? Kanske är jag en idiot, kanske vill jag nå ut till andra... bla bla bla..

Fick nyss sms av Älsk, han har traversutbilning idag. Great :)

Har faktiskt frågat om praktik på 3 ställen idag men det är ju fan helt jävla omöjligt!!!!


oj, det kanske blev stort. Råkade trycka på lite tangenter.. hah =O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: