SKRIVET: 2008-10-15, kl 09:43:06 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Minnen upp i halsen

Jag kan känna mig bekväm i dina ögon när du ler.
Men någon kan säga något beskt så allt blir kaos och upp och ner.

Lyssnar på Winnerbäck. Det är det enda som går att lyssna på nu. Tror jag somnade 00.30 efter mkt om och men. Vaknade 7.30. Skittrött men det gick så klart inte att somna om. Visst, jag fick sova en massa timmar men va ändå. Dricker Loka Fläder vilket är gott. Jordgubb Guava är ännu godare, men finns den bara på friskis? O_o
Mamma och Kjell kommer hit idag. Mamma behöver skrivaren. Så jag ska bjuda dom på lunch. Men det känns som jag måste träna sönder min kropp om jag äter.
FAN FAN FAN
Ska i alla fall göra något med fisk. Ikväll får Darling kyckling.

Dagens planering: Laga mat * 2. Simma med mami. Promenad med Darling. Rus.
Men jag vet inte hur det blir med Rus. Det känns inte kul att gå dit längre. Nästa vecka är det filmvisning. Som om jag kan koncentrera mig på deras filmer?!? Jag måste ha något gripande och något som man fastnar för. Ge mig skräck eller thriller ffs! =)

Den här veckan springer konstigt nog iväg. Mkt märkligt. Jag vill ju inte det. 1 månad 2 dagar kvar. HJÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!

Kuratorn suckade när hon hörde vilka tidningar jag läser. Träningstidningar är fan så mkt bättre än "Kvinnliga Veckotidningar" så som Hennes, VR, Cosmopolitan. För i iForm, Fitness Magazine m.fl så ÄTER dom ut av helvete kan jag lova! Det händer att jag köper Hennes och liknande men oftare träningstidningar. Och då blir jag mer peppad till att äta. Men jag är så rädd att vikten ska rusa iväg. När jag vägde X kg och sen åt och lyssnade på kroppen skenade vikten iväg. Jag gick upp ca 15 kg! Jag vill som mest gå upp 3 kg nu... Visst, jag tränar en del och kanske att jag skulle kunna tänka mig att öka på träningen.

Jag är så trött på alla mail och koder.
Jag vill ha dig här på riktigt i natt så jag kan suga liv ur din halspulsåder.
Får en doft av sommarens sista dagar.
Vinden blåser in ifrån England.
Som du sa; det kan vara svårt att bli riktigt nöjd.
Det är så lätt att fantisera.
Mina tankar och minnen står mig upp i halsen.


Linda

SV: Soligt. Att det inte finns riktiga vänner.. För min del är det jag som över reagerar.. Mår inte så bra just nu och då är det jag som valt (ounvikligt) att hålla mig ifrån dom.. Lite kompliserat det där.. Men byt vänner är min tips. Ja jag håller också med om att det var bra! Kram



PUBLICERAT: 2008-10-15, 11:25:01 | URL: http://loserangel.blogg.se/
Johanna

Hej hur är de med dig Kram



PUBLICERAT: 2008-10-15, 14:50:15 | URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: