SKRIVET: 2008-10-13, kl 22:06:12 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Matakuten

Det har varit en bra dag- fast det har varit måndag.
Träningen kändes jobbig idag, hade t.om träningsvärk :/
Jag tyckte inte att äggsåsen som jag gjorde idag såg ut att ha blivit lyckad men Daniel tyckte att den var jättegod *stolt*
Det var ju faktiskt första gången jag gjorde äggsås :P
Jag gillar inte äggsås så.. är inte så förtjust i äggsås över huvudtaget.

Träffade på min gamla kp idag. Trevligt att träffa henne. Glömde att fråga om hunden bara.. hon skaffade ju valp fick jag veta i somras.

Såg Matakuten idag. Bra och lite intressant program.
Ähh jag är trött! Nu vill jag bara kramas med Darlo och sen soooooova =)

Imorgon: samtal 10.00 och jag längtar faktiskt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: