SKRIVET: 2008-10-18, kl 20:27:55 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

lördagkväll

Den här lördagskvällen kändes lika jävlig som förra lördagskvällen. Var meningen att vi skulle basta men jag tappade lusten :/ Fan då! Inte går det någon film på bio heller. Bara bajs-skit.
JAG VILL DANSA!!!!!

Men nu har det blivit bestämt att vi ska åka till Skräddarbacken för att hälsa på Mika & Jonas. Kvällsfika med the och kaffe. Myyyyyys :)
Det var verkligen längesen! *saknat*

Nu ska jag bara kissa och göra mig klar. Intressant värre.

Nästa lördag ska vi nog gå ut och äta, eller jo vi ska! Åhhhh vad jag längtar =)
hihi

Skulle idag säga vad jag vill ha för godis också för Ewa & Bengt åker snart till Oman. Men fanns ju ingen god lakrits. Fanns något nytt men som om jag vågar testa det... :/
Dagens i-landsproblem, verkligen.


Anonym

Vem är lord of monopol?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: