SKRIVET: 2008-10-17, kl 19:25:43 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

let´s move

Nästan nyss kommit hem från danspasset. Man blir då rejält svettig måste jag säga. Men faen så kul det är också :)
Träffade på pappa där också. Men NEJ han var inte på danspasset haha :P
Han var på spinning.. vore dock kul att se han dansa lite =)
Åhhhh nu blir jag så där sugen på att gå ut och dansa - igen. Men har ju ingen att gå ut med tror jag? :/
DÄÄÄÄÄÄMIT!!!!
Mika? *flört* ;)

Köpte en liten present åt darling idag, en sån där klurig sak. Man ska få ur en metallring från ett rep och ett hjärta. Svårt att förklara. Så köpte jag 3 julklappar också. hehe. En åt Daniels pappa och en åt min pappa. Och så en bok åt lille Fille :)
Kjell har jag köpt en åt förut, i augusti tror jag. Gäller ju att vara ute i tid.

Och vet ni?!?! Jag fick en present av Världens bästa karljävel idag. Jag fick Singstar 90´s som jag velat ha länge :)
Så jag har sjungit lite idag. Tror jag ska sjunga mer sen. Nu är det ju någon som måste laga mat. *ehrm*

HUR SKULLE JAG ÖVERLEVA UTAN MUSIK????????

*womanizer* <------------- lyssna ffs


mika

visst kan vi gå ut å dansa :) säg till bara!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: