SKRIVET: 2008-10-23, kl 15:04:57 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Lessnat

Varit och simmat idag. Smådrygt men ändå skönt. Åt upp salladen från igår efteråt. Sen blev det fika i stan.
Innan jag åkte till Maserhallen hade jag sån huvudvärk, brukar aldrig ha huvudvärk så där tidigt på dagen.. mysko. Har huvudvärk nu också. Jag blir galen!!!!!
Dessutom känner jag mig depp nu :(
Önskar att någon ringde.. får sällskap om en timme ungefär. Äntligen!

Ringde faktiskt flera pers idag för att fråga om vi skulle ses, men ingen svarade. Bläääää =/

Nu ska jag passa på att lyssna på Kent när jag är ensam hemma.
Dessutom känns det som att det är det som passar bäst just nu.. fast nu blev det När elden falnar (men fortfarande glöder) men den funkar också...

Jag vill på konsert på lördag men har så klart ingen att gå med. Så är det jämt, har ju aldrig någon att göra saker med. FAN ALLTSÅ!


mika

fixade i trädgården när du ringde.. såg det sen.. och så får du hitta på lite billigare saker att göra så är jag med.. 400 spänn för håkan.. nää :P


tandra

men damn bella man ser ju inte va de står när du har satt in en tv ju :) Även fast tvn var väldigt fin ;) PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: