SKRIVET: 2008-10-24, kl 09:40:41 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

kyltekniker vs kontorist

Det är helg. Underbart! Fast jag kommer nog uppskatta helgen ännu mer sen, när praktiken sätter fart :)
På måndag ska jag till ett ställe för att träffa chefen. Han var inte där igår så jag ringde och han sa att jag kunde komma dit på måndag. Men jag ska ändå höra med andra ställen. I fall att... Har skrivit en lista 12 ställen :P
Annars blir det Volvo för att leka kyltekniker haha. Eller så inte O_o

Ikväll är det danspass. Wihooooo =)

Såg en video på youtube via en blogg. Fattar inte varför man gör en sån video.. sjukt säger jag.

Nu ska jag plocka lite här hemma och skriva en handlingslista. Om 3 h 40 min är Darlo hemma :)

UPPDAT: Nehe det blev visst inte så.. ska åka och leka kontorist istället. Med L =) Allt det andra kan göras sen. Det här är ju roligare.


tandra

EXPLORER RULES!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: