SKRIVET: 2008-10-10, kl 21:25:29 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

i just wanna dance

Skönt att ha hem Älskling tidigt idag. Men det är ju F R E D A G =)
Härligt med fredag. För då är det danspass också vilket jag var på såklart. Det bästa på hela veckan. Rejält svettig blir man också vill jag lova.
Annars har det nog inte hänt så mkt idag. Brallerna jag köpte igår ångrar jag så dom ska jag lämna tillbaks. Dom var för långa, jag vill ha knälånga ungefär. Svårt att hitta som dessutom sitter bra. I-landsproblem, jag vet.

Kollar på Idol. *neeeerd* Anna var nog ändå bäst idag. Förlåt Johan :P
Men vissa låter som skit, typ..

Har inte så mkt mer att skriva i dagens inlägg. Tråkigt blev det också.

Lördag: Tvätta, städa. Dans 75 min 14.30. Kanske byta gardiner. Annars bara kramas :)
Söndag: Promenad vid älven. 16.30 Puls/Bas. Och så kramas så klart :)

...och så kommer väl söndagsångesten där någongång också... :/

Googla tönt och titta va jag hitta!!!! HAHAHAHA



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: