SKRIVET: 2008-10-10, kl 23:44:01 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

FB

...ja det här med Facebook. Vad ska man med den skiten till egentligen? Händer, pinsamt nog, faktiskt att jag surfar in där ibland. Mest för att kolla in folks bilder. Folk jag inte ens är kompis med. Bara någon gammal klasskompis eller något annat äckel, typ :P
Vet inte varför jag gör det men jag står i alla fall för att jag gör det.

Och det med grupper. Varför varför varför? Vissa kan jag kanske förstå. Om det är något att diskutera, något att prata om eller så. Men en massa är ju helt onödiga. T.ex om att hitta en unge som varit borta i en evighet. Tanken kanske är god. Men om jag går med i gruppen är jag automatiskt med och letar eller vad ska jag göra då? Ska jag ge mig ut, här i Borlänge och leta? Föreslog tidigare att jag & Daniel skulle gå till Statoil. Räknas det? :)
Och många grupper är ju bra, t.ex att få lägre bensinkostnader och stoppa våldet och bla bla bla. Men engagerar sig verkligen folk? Det undrar jag. För det räcker ju inte bara med att gå med i en FB-grupp. Tror folk det? <_>

Ähhh kvällen lider mot sitt slut. Det är natt nu förresten. Jag ska lägga mig nu. Försöka få med mig bejbi också *flört*

PUSSAR TILL VÄRLDENS UNDERBARASTE!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: