SKRIVET: 2008-10-09, kl 21:01:05 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

domherrar

Småkollat på "Bröllopsform" ikväll. Vilken träning dom fick! Men det är ju sånt jag tycker är kul. När man pressar sig själv och testar sina gränser :)
Innan kollade jag lite på Sjukhuset, hann inte se så mkt eftersom vi kom hem sent. Daniel jobbade till 19 och jag gick runt Sportfältet. Promenaden gick rekordfort idag! Vet inte varför.. var i alla fall jätteskönt att gå en promenad =)
Efter det var jag till Kupolen där jag väntade på Darlo för han skulle köpa linsvätska. Intressant va?
Jag köpte halvlånga träningsbraller som jag ska ha på danspassen :)
Oh yeah!

Nu mår jag riktigt jävla illa! Varför varför varför?

Blev lunch på Octaven (Högskolans restaurang) med Kjell-Britt idag. Fy fan, aldrig mer!
Jag & Kjell-Britt började i alla fall att tova domherrar idag. Åhhhh så söta dom blir :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: