SKRIVET: 2008-10-28, kl 13:40:12 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

byta huvud?

Varit till stan en liten stund idag.. annars verkar det inte hända så mkt. Ringt försäkringsbolaget, Min P-O, Psyk idag. Vårdcentralen ringde jag ca 9.30 & dom ska ringa mig 14.20. Sinnes. Idag har jag riktigt jävla ont kan jag meddela!! /%(/(&)/=/%&%¤())==@
Vilat en stund, läste morgontidningen. Försökte sova men det går inte alls och jag skulle behöva det för jag känner mig så trött också :/
Sökte på Fass efter läkemedel som innehåller samma sak som dom ena värktabletterna från Ungern. Hittade faktiskt. Dom är svagare men jag får väl ta fler. Inte för att jag brukar ta varje dag eller så men en dag som denna behöver jag! Tagit en och inte ens Ungerska värktabletter hjälper idag =(((((
Om någon vill byta huvud så är det helt ok.

När jag fyller år kanske vi ska äta Sellnäsplanka. Wiiiiiie :)
Så jag måste fråga pappa & Marita om dom kommer. Vi kanske ska vara hos mamma. T.om att kanske mormor och morfar kommer. Vore kul om farmor kom också men då kan ju inte pappa komma samtidigt :/
suck.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: