SKRIVET: 2008-10-06, kl 21:51:48 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Bättre än Stålmannen!

Får bli ett kort inlägg. Är hur trött som helst. Blev tyvärr ingen promenad idag eftersom jag höll på att svimma.. =(
Var på Kupolen och kikade b.la när det var som värst. Riktigt jobbig huvudvärk också.
Ikväll var det Rus-gruppen. Väldigt trevligt :)
Det är alltid flera personer som jag känner igen mig i eller tvärtom. Så fick vi göra en rolig "associationslek".
När alla andra tänkte på händer så blev det fingrar och liknande. Jag: sker :P
Hjälte: Dani <3
Han valde Stålmannen dock.. *ehrm*
Fast det finns väl inte så många kvinnliga hjältinnor? I serietidningar, filmer och liknande..?

Nej jag håller på att somna här över tangenterna. Bäst ja borstar tänderna och gör mig redo för sängen!
Jag & min hjälte ska sova. Så hjälten orkar jobba och prestera. Jag ska kämpa för en bättre värld, eller ja.. nåt sånt var det väl? =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: