SKRIVET: 2008-11-04, kl 10:01:52 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Ge mig en smäll på käften

Jag är trött så in åt helvete! Har varit vaken sen halv 9 tror jag. Somnade halv ett-ett i natt. Daniel väckte mig ca 5.45 och sa att jag kunde lägga mig i sängen. Låg ju i soffan i natt för att jag ville sma´ och det lyser upp & låter en del.. så somnade jag visst där :) Fast det var bra irriterande att han väckte mig för det tog över en timme för mig att somna om.. grrrr!
Känner mig så jäääävla trött ska jag säga er!

Måste städa och sånt idag och jag har noll lust. Känns ju som jag ska ramla ihop :/
Men det är väl bara att kämpa på, som vanligt. Måste ut med kartonger också. Har ju fortfarande 2 stora kvar från möbelkartongerna.

Jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans.

Varför går det så bra så många dagar och sen bara *pang* så känns det som att allt rasar? Det är ju helt sjukt egentlgen.

Jag har inte skrivit seriöst på flera månader men igår kväll fick jag ihop en hel del till den kanske (förhoppningsvis!) blivande boken :)
I boken ska jag ge alla en bild av hur det är att må dåligt och en del kommer nog behöva den så dom kanske fattar någongång också! Måste verkligen ta tag i det där nu och börja skriva. Kanske inte varje dag för om man bara tvingar sig så blir det ändå inte bra.


tess

Haha, vad kul =P Och konstigt!



Jag ska börja på friskis ja =)



PUBLICERAT: 2008-11-04, 14:56:13 | URL: http://latess.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: